آب مایه حیات است

از آب درست استفاده کنیم

آب مایه حیات است

از آب درست استفاده کنیم

<!-- Calendar by www.۱abzar.com ---> <script type=&#۳۴;text/javascript&#۳۴; src=&#۳۴;http://۱abzar.ir/abzar/tools/ruznama/?mod=۲&#۳۴;></script><div style=&#۳۴;display:none&#۳۴;><h۳><a href=&#۳۴;http://www.۱abzar.com/abzar/ruznama.php&#۳۴;>&#۱۵۷۸;&#۱۶۰۲;&#۱۶۰۸;&#۱۷۴۰;&#۱۶۰۵; &#۱۵۸۸;&#۱۶۰۵;&#۱۵۸۷;&#۱۷۴۰;</a></h۳></div> <!-- Calendar by www.۱abzar.com --->

نگاهی به وضعیت مصرف آب در ایران+ اینفوگرافیک

با افزایش دمای هوا مصرف آب در تهران رکورد 50 سال گذشته را شکست و به رقم 3 میلیون و 420 هزار متر مکعب رسید.
نگاهی به وضعیت مصرف آب در ایران+ اینفوگرافیک

به گزارش وفانیوز به نقل از نامه، تابستان امسال در کنار گرمای شدید هوا موضوع کم آبی نیز به یک مشکل اساسی تبدیل شده به طوری که با افزایش دمای هوا مصرف آب به طور قابل توجهی افزایش یافته و مسئولان درباره مصرف آب بارها هشدار داده اند.

در شرایطی که میزان بارندگی امسال در مقایسه با سال گذشته کاهش قابل توجهی داشته است مصرف آب در تهران رکورد 50 سال گذشته را شکست و به رقم 3 میلیون و 420 هزار متر مکعب رسید.

عزیز عالی‌نژاد؛ مدیرعامل شرکت تامین و تصفیه آبفای تهران با بیان این آمار گفت: در وضعیت کنونی تنها شهروندان هستند که می‌ توانند با تشریک مساعی و درک شرایط مقطعی به‌ وجودآمده برای تامین آب تهران ما را در این شرایط خطیر یاری کنند.

این در شرایطی است که سرانه مصرف آب در ایران تقریبا دو برابر سرانه مصرف آب جهانی است و فاصله قابل توجهی با کشورهای دیگر دارد.

در اینفوگرافیک زیر به اطلاعاتی در زمینه مصرف آب در ایران و مقایسه با کشورهای دیگر اشاره شده است:

منبع:vafanews.ir

  • محمد فاضلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی